მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის N 124 საჯარო სკოლის ფრანგული ენის მასწავლებელი ნონა ბეროშვილი
ჩემი ბიოგრაფია(CV)
- მოსწავლეთა წარმატებები ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადაზე
- პატარა უფლისწული
- ფრანკოფონიის კონკურსები
- სტაჟირება ნიცაში
- კონფერენცია-"Les projets et leur rôle dans l'enseignement de la langue étrangère "
- პროექტი Escale:Tbilissi-Nantes
- Les curiosités de Paris
- პროექტი-„ჟან შარდენი და საქართველო“
- ფრანგულ მედიათეკაში
- კოლეგებთან ურთიერთობა
- პროექტი-"ჩემი თვალით დანახული აფხაზეთი"
- სემინარები
- სამოდელო გაკვეთილი-"წესები და აკრძალვები სკოლაში"
- პროექტი- " კომიქსები"
- Travailler avec les livres français
- 10 რჩევა-როგორ გამოვიყენოთ ფილმების პოსტერები ფრანგული ენის გაკვეთილზე
- „მე ვკითხულობ ფრანგულად“- სკოლა N53
- პროექტი-„ალჟირის ძეგლები იუნესკოს მსოფლიო მემკვიდრეობის ძეგლების ნუსხაში“
- ენების ევროპული დღე ჩემს სკოლაში
- Voyage virtuel à Paris
- კომპლექსური დავალება-გამოწვევა მოსწავლისთვის და მასწავლებლისთვის
- ჩემი პირველი ფრანგულის გაკვეთილი
- სამოდელო გაკვეთილი-"წერილები Biscotte Mulotte-ს"
- სამოდელო გაკვეთილი-"TADEUS"
- ჩვენ გავიცნობთ საქართველოს
- პროექტი-"პარიზში"
- რესურსები გაკვეთილისთვის "ფერები"
- სამოდელო გაკვეთილი-ეკოლოგია- “Je roule écolo”
- თამაშები ფრანგული ენის გაკვეთილზე
- აღდგომის დღესასწაული საფრანგეთში და საქართველოში
- Pâques
- მე-მენტორი
- L' EUROPE OU L' ASIE?
- სტაჟირება ანტიბში
- თსსუ-ვიქტორინა ფრანკოფონებისათვის
- სასკოლო კონფერენცია "დღესასწაულები და ტრადიციები"
- სერტიფიკატები
- Lance le dé
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა-"საშინაო დავალებით გამოწვეული პრობლემების შესწავლა და მათი გადაჭრის გზები"
- Les fêtes nationales
- e-Twining plus- „აღდგომის დღესასწაული-საკვები და ტრადიციები“
- რესურსი-"კალენდარი"
- საერთაშორისო კვლევების როლი ჩვენი პრაქტიკის გაუმჯობესებაში
- პროექტი-"Portraits parlants" "ამეტყველებული პორტრეტები"
- პროექტი- "Chevalier à la peau de tigre" " ვეფხისტყაოსანი""
- კრეატიული დღიური
- ფრანგული ენის მასწავლებელთა კონფერენცია 2023
კომპლექსური დავალება-გამოწვევა მოსწავლისთვის და მასწავლებლისთვის
მესამე თაობის ეროვნულმა სასაწავლო გეგმამ ახალი დილემის წინაშე დააყენა როგორც
მასწავლებლები, ასევე მოსწავლეები-და მაინც, როგორ უნდა მივაწოდოთ მოსწავლეებს
კომპლექსური დავალება, როგორი უნდა იყოს მისი სირთულე, რას უნდა უწყობდეს
ხელს რომ მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა და შედეგი მივიღოთ?
პირველი და აუცილებელი პირობა მოსწავლეთა ჩართულობისთვის არის ის, რომ ყველა
მოსწავლემ პირველი გაკვეთილიდან იციდეს რა დავალების შესრულებას ეძღვნება მის
შემდგომ გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნა. ყველა აქტივობა, საკლასო და საშინაო
დავალებები მიმართული უნდა იყოს მოცემული კომპლექსური დავალების
შესრულებისკენ. კომპლექსური დავალების დიდი ნაწილი საკლასო სივრცეში უნდა
შესრულდეს და არა სახლში. მოსწავლეს მასწავლებლის ფასილიტაციის გარეშე
დავალების შესრულება გაუჭირდება, და სწორედ აქ დაიწყება მშობლების სამართლიანი
უკმაყოფილება. მოსწავლემ არა მხოლოდ უნდა წარმოადგინოს თავისი ნაუშევარი,
არამედ უნდა შეძლოს აღწეროს მუშაობის პროცესი-რა გაუჭირდა და რა გაუადვილდა,
რას გააკეთებდა სხვანაირად ახლიდან რომ იწყებდეს ამ სამუშაოს შესრულებას. აქ
მასწავლებელი მოსწავლეს ყურადღებას ამახვილებინებს შემდეგ საკითხებზე: ვინ ვარ
მე და რა გადაწყვეტილებას ვიღებ თვითრეალიზაციისთვის, როგორ დავისახე მიზანი,
ორიენტირებული ვიყავი თუ არა პროცესზე. ყველა ზემოთჩამოთვლილის
გათვალისწინებით, როგორ შევარჩიოთ სწორად კომპლექსური დავალება?
კომპლექსური დავალება, რომელიც მოსწავლემ უნდა შეასრულოს, არ უნდა იყოს
ზედმეტად რთული, არც მარტივი. სირთულის შემთხვევაში არსებობს იმის საფრთხე,
რომ მოსწავლემ საერთოდ უარი თქვას მის შესრულებაზე. ხოლო იმ შემთხვევაში, თუ
შესასრულებელი დავალება ზედმეტად იოლი იქნება, შესაძლებელია მოსწავლეებს
ინტერესი არ ჰქონდეთ მისი შესრულების.
კომპლექსური დავალება მოსწავლეებს იდეების ხორცშესხმის საშუალებას უნდა
აძლევდეს. მოსწავლე მას შემოქმედებითად უნდა მიუდგეს, გამოაჩინოს თავისი
ორიგინალურობა-ეს გარკვეულწილად მოტივაციის შენარჩუნების გზაც იქნება. ამასთან,
მოსწავლეები ინტერესით დაელოდებიან ერთმანეთის ნამუშევრებს-შემოქმედებითად
წარმოდგენილი დავალებების ფონზე მოსწავლეები ერთმანეთისგან კიდევ უფრო მეტს
ისწავლიან. ამასთან, მოსწავლეთა ჩართულობა უდაოდ გაიზრდება.
კიდევ ერთი ფაქტორი, რაც მასწავლებელმა აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოს, ეს
არის მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გათვალიწინება, რაც იმას ნიშნავს,
რომ საჭიროების შემთხვევაშიუნდა მოხდეს პროდუქტის, რესურსების, პირობის
ცვლილება და კლასის საჭიროებაზე მორგება. ამ ცვლილების განხორციელებისათვის
მასწავლებელი კარგად უნდა იცნობდეს თავისი კლასის მოსწავლეებს, იცოდეს მათი
განსაკუთრებული მისწრაფებები ცეკვით, სიმღერით, ხატვით, სპორტის სხვადასხვა
სახეობით გატაცების შესახებ და ეს მისწრაფებები შეძლებისდაგვარად გაითვალისწინოს
სამუშაო პროცესში.
Inscription à :
Articles (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire