ჩემი ბიოგრაფია(CV)

სამოდელო გაკვეთილი-ეკოლოგია- “Je roule écolo”


1.სახელი და გვარი
ნონა ბეროშვილი
2. თემის სახელწოდება
ეკოლოგია;  “Je roule écolo”
Unité 3 de ‘’bien joue’’ 4
3. გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
მოსმენა
უცხ.7.1 მოსწავლე ისმენს და იგებს კომპლექსური შინაარსის სხვადასხვა ტიპის აუდიოჩანაწერს აქტუალურ და მისთვის საინტერესო თემატიკაზე.
      *ამოიცნობს საკომუნიკაციო სიტუაციას
      *ამოიცნობს არგუმენტებს
უცხ.7.2 მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად
      *ინიშნავს უცნობ სიტყვებს მათი მნიშვნელობის გასარკვევად
      *მოსასმენი ამოცანების გადაჭრისას იყენებს სხვა ენაზე მიღებულ გამოცდილებას
ლაპარაკი 
უცხ.7.13  მოსწავლე მონაწილეობს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე
     *ამა თუ იმ საკამათო საკითხთან დაკავშირებით მომზადების გარეშე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას და განმარტავს მას(რა მოსწონს, რა არ მოსწონს და რატომ)
     *აკეთებს სხვადასხვა ტიპის არჩევანს და განმარტავს მას 

4.სწავლის შედეგები
ინტერაქციის უნარ-ჩვევის განვითარება
მოსმენის უნარის განვითარება
ლექსიკის გამდიდრება


 მიმდინარეობა
დრო
აქტივობა
ინსტრუქცია
რესურსი
3 წთ






5წთ




5წთ






6წთ



8წთ





10წთ





3წთ



3წთ



2წთ
*დასწრების შემოწმება
*თარიღი(ერთ-ერთი მოსწავლე წერს დაფაზე თარიღს)
*ამინდი

გამოწვევა:ამინდიà.კლიმატური ცვლილებებიàეკოლოგია

სურათის აღწერა






პირველი მოსმენა



მეორე მოსმენა





მესამე მოსმენა





სავარჯიშოს შესწორება


მოსწავლეთა შეფასება სქემის მიხედვით

დავალება








რას ფიქრობთ ეკოლოგიის თემაზე?(სიტყვები, რაც გახსენდებათ; იდეები; ფრაზები,  დასაწყისით: შეიძლება/ არ შეიძლება)


რას ხედავთ სურათზე?(ფერები, გარემო...)ვარაუდები:შეიძლება...
ისაუბრეთ დაბინძურების წყაროებზე:ქარხნები, მანქანები..
თუ მოისურვებდით ამგვარ გარემოში ცხოვრებას(დაასაბუთეთ)

თემა, პერსონაჟები, ნაცნობი სიტყვები ან ფრაზები, რაც გაიგეთ.


მოვისმინოთ, ხელი აწიეთ, როცა გაიგებთ
ეკოლოგიასთან დაკავშირებულ სლოგანებს. მოსმენის შემდეგ მათ წერენ დაფაზე, განვმარტავ უცხო სიტყვებს. მოსწავლეები მათ ინიშნავენ რვეულებში

კიდევ ერთხელ მოისმინეთ ჩანაწერი,თან გააკეთეთ სავარჯიშო. იმუშავეთ,  უცხო სიტყვები ჩაინიშნეთ.



წამიკითხეთ,განმარტეთ როგორ შეასრულეთ.(ყურადღებას ვამახვილებ უცხო სიტყვებზე, ვწერ დაფაზე, განვმარტავ)

(ვიყენებ როგორც, განმსაზღვრელ, ისე განმავითარებელ შეფასებას)


დაწერეთ მცირე ზომის თხზულება ეკოლოგიის თემაზე,დაასათაურეთ, გამოიყენეთ დაფაზე მოცემული სიტყვებიდან სულ ცოტა სამი მაინც და ერთი სლოგანი.მოცემული სქემის მიხედვით შევაფასებთ საშინაო დავალებას.












წიგნი B.j-4






B.j-4-ის დისკი, მაგნიტოფონი

B.j-4-ის დისკი, მაგნიტოფონირვეული,


წიგნი B.j-4,
B.j-4-ის დისკი, მაგნიტოფონირვეული.






კომპონენტები/შკალა
1-3
4-5
6-7
8-9-10
მოსმენა
უყურადღებოა, ვერ ხვდება დიალოგის შინაარსს
ცდილობს მოისმინოს, მაგრამ უჭირს დასკვნების გაკეთება, ნაწილობრივ ამოიცნობს ინფორმაციას
ძირითადად ამოიცნობს სიტუაციას, პერსონაჯებს, ინიშნავს უცხო სიტყვებს
ამოიცნობს სიტუაციას,იყენებს მოსმენის სხვადასხვა სტრატეგიებს ტექსტის გასაგებად
ლაპარაკი
ვერ ერთვება ინტერაქციაში, პასიურია
ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში,შეცდომით, მაგრამ ცდილობს გამოხატოს თავისი აზრი
ერთვება ინტერაქციაში,გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას,აქვს მცირე შეცდომები
არგუმენტირებულად გამოხატავს თავის აზრს და დამოკიდებულებას მოვლენების მიმართ, აკეთებს სხვადასხვა ტიპის არჩევანს და ასაბუთებს
კომპონენტები/შკალა
1-3
4-5
6-7
8-9-10
საშინაო დავალება
ნაწერში მრავალია გრამატიკული შეცდომები, აზრი ბუნდოვანი და გაუგებარია
უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს,აზრი ნაწილობრივ ბუნდოვანია
გრამატიკული შეცდომები ნაკლებია, აზრი ძირითადად გასაგებია
წერს გრამატიკული წესების დაცვით, აზრი მკაფიო და გასაგებია


1.Nom , prénom
Bérochvili   Nona
2.Titre de la séquence
Unité 3 de « Bien joué-4»
«Je roule écolo »

3. Objectifs généraux
*Découverte de l’ unité 3
*Approche du texte par la compréhension orale

4. Objectifs spécifiques

Fonctionnels
*Etre capable d’ entendre des mots connus dans un texte écouté inconnu
*Etre capable de comprendre le sens général d’un texte écouté
*Etre capable de retrouver certains expressions dans le texte écouté
Lexicaux
*approche du vocabulaire de l’ écologie

                      5.Déroulement
Temps
Activités
consignes
Matériel
3min




5min






5min







6min





8min








10min





3min



3min



2min
*appel (présents/absents)
*Date à l’ oral ;puis au tableau écrite par un élève
*Météo

Remue méninge: Météoàchangements  climatiquesà l’écologie.
Tous les mots et idées que les élèves associent au mot «l’écologie»

Observation et description de l’image






Première écoute sans livre
Compréhension générale du texte entendu  



Deuxième   écoute 
Faire attention aux slogans  sur l’écologie






Troisième écoute
Faire l’exercice




Corrige de  l’exercice.   (faire attention aux mots nouveaux en les écrivant au tableau)

Evaluation des élèves d’après le schéma


Devoir

         





Question ouverte-«L’écologie»-Qu’en pensez-vous? Dites-moi des phrases qui commencent par « il ne faut pas…», « il  faut …»concernant sur l’écologie



Qu’est-ce que vous voyez? (décrivez les couleurs, l’ambiance …) Emettez des hypothèses: peut-être que…
Parlez sur les origines de la pollution: les usines, les voitures…
Si vous aimeriez vivre dans le même type d’endroit(justifiez vos réponses)

Combien de personnages parlent dans ce dialogue? Le thème? (faire attention aux mots connus: rollers, vélos, discuter) Parler des choses que les élèves ont bien compris

Vous allez écouter encore une fois l’enregistrement. Levez  le doigt à chaque fois que vous entendez  les slogans concernant  sur l’écologie
Ecrivez ces  slogans au tableau; faites attention aux mots nouveaux; Notez ces mots et ces slogans dans vos cahiers


Ecoutez encore une fois l’enregistrement en faisant l’exercice. Travaillez,  trouvez la solution, notez les mots inconnus










Ecrivez une courte composition sur le thème de l’écologie en utilisant au moins trois mots et un slogan écrits au tableau. Donnez un titre
















Livre B.j-4







Disque de B.j-4
Magnétophone




Disque de B.j-4
Magnétophone
Cahier de français





Livre B.j-4  Cahier de français
Disque de B.j-4
Magnétophone








évaluation/composants
1-3
4-5
6-7
8-9-10
Compréhension orale
L’apprenant est inattentif, il ne comprend pas le contenu de l’enregistrement


L’apprenant essaie  d’écouter l’enregistrement mais il ne peut pas  faire facilement  les conclusions sur l'information
 L’apprenant essaie d’identifier la situation de communication, les personnages, il note les mots inconnus
 L’apprenant identifie la situation de communication, il utilise des différentes stratégies d'écoute pour mieux comprendre le texte
Expression orale
L’apprenant ne participe pas à des interractions, il est passif
L’apprenant essaie de participer à l'interaction, essaie de s’exprimer  mais avec des fautes
L’apprenant  participe à l'interaction, s’exprime avec quelques erreurs
L’apprenant exprime d’une façon compréhensible ses  attitudes  envers les événements, fait et justifie son choix
évaluation/composant
1-3
4-5
6-7
8-9-10
Devoir
 Les fautes grammaticales sont  nombreuses, le sens est vague  et  pas clair
L’apprenant fait  des fautes de grammaire, mais on peut distinguer quelques idées
Il y a moins des fautes grammaticales, les idées  sont assez claires
 L’apprenant écrit en faisant attention à des règles de grammaire, le sens est clair et compréhensible







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire