ჩემი ბიოგრაფია(CV)

მე-მენტორი


                          სამოქმედო გეგმა
შედეგი
მოკლევადიანი ამოცანა
საქმიანობები
დეკემბერი
იანვარი
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
1.სამოქმედო გეგმა, რის მიხედვითაც მენტორი იხელმძრვანელებს მთელი წლის მანძილზე
1.1 მაძიებელთა საჭიროებათა ანალიზის დადგენა












მაძიებელთან გასუბრება-გაცნობა






















მაძიებელი წერს ავტობიოგრაფიას, სამოტივაციო წერილს






















მაძიებლების მოლოდინების განსაზღვრა






















მაძიებელი ეცნობა მაძიებლის  სტანდარტს და ავსებს კითხვარს(ვიცი-ზოგადად ვიცი-კარგად ვიცი)






















1.2სამოქმედო გეგმის შედგენა
მენტორი ადგენს და მაძიებლებთან შეაჯერებს საჭიროებათა ანალიზებს და პროგრამას






















2.მაძიებელი იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებულ სამართლებრივ დოკუმენტებს
2.1 განათლების ეროვნული მიზნების გაცნობა

მაძიებლები დამოუკიდებლად კითხულობენ და შემდეგ მენტორთან ერთად განიხილავენ განათლების ეროვნულ მიზნებ






















2.2 ბავშვთა უფლებების კონვენციის გაცნობა
მაძიებლები დამოუკიდებლად კითხულობენ ბავშვთა უფლებების კონვენციის ძირითად მუხლებს























2.3 განათლების კანონის გაცნობა

მაძიებლები კითხულობენ განათლების კანონს და ამოკრებენ და კითხულობენ ძირითად ინფორმაციას  (მე-2 თავი)























2.4 ეთიკის სახელმძღვანელოს გაცნობა

მაძიებლები კითხულობენ ამოკრებენ და განიხილავენ
ეთიკის კოდექსის ძირ ითად მუხლებს






















2.5 პროფესიული სტანდატის გაცნობა

  მაძიებლები კითხულობენ და ეცნობიან სტანდატს ესგ-ის მიხედვით






















2.6 შრომის კოდექსის გაცნობა



მაძიებლები  კითხულობენ შრომის კოდექსს  და მენტორი კომენტარს აკეთებს
საინტერესო მუხლებზე






















2.7 პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი(ეტალონი მასწავლის პორტრეტის შექმნა)
მენტორი აკეთებს წიგნის პრეზენტაციას, მაძიებლები მსჯელობენ, ქმნიან ეტალონი მასწავლებლის პორტრეტს)























3.მაძიებელი იცნობს ესგ-ს და მის შესაბამისად გეგმავს გაკვეთილს
3.1 ესგ-ის ზოგადი ნაწილის დამუშავება


მაძიებლები მენტორთან ერთად კითხულობენ ესგ-ს (ტექსის სტრატეგიული კითხვა-დამუშავება)























 მაძიებლები აკეთებენ მცირე პრეზენტაციებს გეგმიდან






















3.2 შეფასების სისტემის განხილვა






















მაძიებლები ეცნობიან შეფასების პრინციპებს, სახეებს, სქემებს, რუბრიკებს 























 მაძიებლები მენტორთან ერთად და დამოუკიდებლად ქმნიან შეფასების,თვითშეფასების  რუბრიკებს























მაძიებლები აკეთებენ შემაჯამებელი ტესტის ნიმუშს მენტორთან ერთად და დამოუკიდებლად























მაძიებლები აკეთებენ მოსწავლეებისთვის კომენტარს























მაძიებლები სწავლობენ, როგორ გამოიყენონ შეფასების შედეგები სწავლების გასაუმჯობესებლად






















3.3 გაკვეთილის ზოგადი  გეგმის დეტალური დამუშავება


3.4 გაკვეთილის გეგმის შექმნა




მაძიებელი აკვირდება სამოდელო გაკვეთილის გეგმას და ამოიცნობს პრინციპებს























მენტორი მაძიებლებს ნიმუშის საფუძველზე აუხსნის გეგმის ეტაპებს,გეგმას ქმნის მაძიებელთან ერთად























მაძიებლები ისმენენ მენტორის მინი- ლექციას თემაზე: „სამფაზიანი გაკვეთილი“























მაძიებელი გეგმას ადგენს დამოუკიდებელად























გეგმის გადატანა პრაქტიკაში-სადემონსტრაციო გაკვეთილის ჩატარება






















3.5 გეგმის სრულყოფა
მენტორი მაძიებლებთან და სხვა საგნის მასწავლებელთან ერთად გეგმავს ინტეგრირებულ გაკვეთილს























მენტორი მაძიებლებთან  ერთად გეგმავს გაკვეთილს ისტ-ის გამოყენებით






















მაძიებელი დამოუკიდებლად გეგმავს ინტეგრირებულ გაკვეთილს ისტ-ის გამოყენებით






















3.6 გეგმის განხორციელება



მაძიებელი ატარებს გაკვეთილს მის მიერ შედგენილი გეგმით და გაკვეთილის შემდეგ აკეთებს თვითშეფასებას























4. მაძიებელი იცნობს სწავლისა და განვითარების ძირითად თეორიებს
სწავლისა და განვითარების თეორიების გაცნობა



მაძიებლები დამოუკიდებლად კითხულობენ თეორიებს, შემდეგ აკეთებენ პრეზენტაციებს























უნარების ტესტების დაწერა-განხილვა






















5.მაძიებელი იცნობს და იყენებს ეფექტური კომუნიკაციის ფორმებს მოსწავლეებთან და კოლეგებთან ურთიერთობაში
5.1 კომუნიკაცია და მისი როლის გააზრება სწავლებაში








5.2 პროფესიულ ინტერაქციებში მონაწილეობა
მაძიებელი აკვირდება მოსწავლეებს და ამოიცნობს მსმენელთა ტიპებს























მაძიებლები ისმენენ მენტორის მინი-ლექციას
კომუნიკაციის თემაზე





























აქტიური მასწავლებლისა და კოლეგის სტატუსის ფორმირება-კოლეგათა გამოცდილების გაზიარება



























6. იცნობს და იყენებს კლასის მართვის სტრატეგიებს სასწავლო პროცესში
6.1 სწავლება და კლასის მართვა


მაძიებელი ეცნობა თეორიულ მასალას კლასის მართვასთან დაკავშირებით

























6.2 კლასის ორგანიზება გაკვეთილზე



მაძიებელი ეცნობა კლასის ორგანიზების ფორმებს























მაძიებელი გეგმავს გაკვეთილებს კლასის სხვადასხვა ორგანიზებით
























6.3  პრობლემური სიტუაციები-პრევენცია და გამოსავალი



მაძიებელი მენტორთან ერთად განიხილავს სიტუაციურ ამოცანებს























მაძიებელი სწავლობს ინკლუზიურ განათლებას






















6.4სწავლების სტრატეგიები
მაძიებელი მსჯელობს მასწავლებლის როლზე და სწორ არჩევანზე(წახალისება და დასჯა,კონკურენცია და მოტივაცია-სიტუაციური ამოცანების განხილვა)























                                                               ფოტოები








მაძიებლის  საჭიროებათა   ანალიზი



მაძიებლის სახელი, გვარი:   ანა ბრეგვაძე
სკოლა:       მიხეილ  ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი, გვარი:    ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი:  14.12.2011
ძლიერი მხარეები
გასაუმჯობესებელი მახასიათებლები
*შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და წარდგენა
*შეუძლია ცოდნის გამოყენება საგნის სწავლებისას
* შეუძლია საგნობრივი ცოდნის გაღრმავება
*აქვს პროფესიული ზრდისა და  განვითარების მოტივაცია
* სიახლეების მიმართ ინტერესითაა განწყობილი
*ღიაა ღანამშრომლობისთვის
*ღიაა კრიტიკული შეფასებისადმი
*ობიექტურია
*საუბრობს დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
*არის აქტიური მსმენელი
*შეუძლია ემოციების მართვა
*შეუძლია პრობლემური სიტუაციის ანალიზი და მართვა
*აქვს სწრაფი რეაგირების უნარი


*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*არ იცის ესგ და ვერ აცნობიერებს მის საჭიროებას პროფესიულ საქმიანობაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*ზედაპირულად იცნობს მოტივაციის ფორმებს და უჭირს მოსწავლეთა მოტივირება
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების მართვა
*ზედაპირულად იცნობს კომუნიკაციის ფორმებს
*ზოგადად იცნობს  ინკლუზიურ
განათლებას
მაძიებლობის პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტების  გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა  და  რეალიზება 
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის  ფორმების  გაცნობა  და  მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა  და  სწავლის თეორიების  შესწავლა  და  გამოყენება  სასწავლო  პროცესში
*კლასის  მართვის სტრატეგიების  შესწავლა  და  გამოყენება  საგაკვეთილო  პროცესში
*კონფლიქტების  მართვის  თეორიული  შესწავლა  და  პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური  განათლების  პრინციპების  გაცნობა
ძირითადი რესურსები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტები(კანონი  ზოგადი  განათლების  შესახებ,  შრომის კოდექსი) 
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მენტორის  და  მაძიებლის  სახელმძღვანელო
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ  შორის  ინკლუზიურ  განათლებასთან, კლასის  მართვასთან,  კონფლიქტების  მართვასთან  დაკავშირებით)
*პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი






მაძიებლის სახელი, გვარი:  ანა კიკაჩეიშვილი
 სკოლა:       მიხეილ  ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი, გვარი:    ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი:  14.12.2011                                  
                                                  
                                                   

ძლიერი მხარეები
გასაუმჯობესებელი მახასიათებლები

*შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და წარდგენა
*შეუძლია ცოდნის გამოყენება საგნის სწავლებისას
*მიაჩნია, რომ ცოდნა სისტემატურად უნდა გაიღრმავოს
*აქვს პროფესიული ზრდისა და  განვითარების მოტივაცია
*ღიაა კრიტიკული შეფასებისადმი
*საუბრობს დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა



*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*არ იცნობს ესგ და ვერ აცნობიერებს მის საჭიროებას პროფესიულ საქმიანობაში
*ვერ ანსხვავებს სახელმძღვანელოსა და ესგ-ს როლს სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების მართვა
* ზოგადად იცნობს  ინკლუზიურ
განათლებას
მაძიებლობის პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტების  გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა   და  რეალიზება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის  ფორმების  გაცნობა  და  მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა  და  სწავლის თეორიების  შესწავლა  და  გამოყენება  სასწავლო  პროცესში
*კლასის  მართვის სტრატეგიების  შესწავლა  და  გამოყენება  საგაკვეთილო  პროცესში
*კონფლიქტების  მართვის  თეორიული  შესწავლა  და  პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური  განათლების  პრინციპების  გაცნობა
ძირითადი რესურსები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტები(კანონი  ზოგადი  განათლების  შესახებ,  შრომის კოდექსი) 
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ  შორის  ინკლუზიურ  განათლებასთან, კლასის  მართვასთან,  კონფლიქტების  მართვასთან  დაკავშირებით)
*მენტორის  და  მაძიებლის  სახელმძღვანელო


მაძიებლის სახელი, გვარი:  გვანცა არაბული
სკოლა:       მიხეილ  ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი, გვარი:    ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი:   14.12.2011
ძლიერი მხარეები
გასაუმჯობესებელი მახასიათებლები
*ინფორმაციის მოძიებისა და დამუშავების გზები
*საგნის სწავლებისათვის აუცილებელი ცოდნა
* შეუძლია საგნობრივი ცოდნის გაღრმავება
*აქვს პროფესიული ზრდისა და  განვითარების მოტივაცია
*შეუძლია თანამშრომლობა (აქვს დისკუსიის უნარი, შეუძლია სხვისი აზრის მოსმენა და გათვალისწინება)
*შეუძლია კრიტიკული შეფასება/თვითშეფასება ობიექტური კრიტერიუმების საფუძველზე
*საუბრობს დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
*თავდაჯერებულია,აქვს განცდა, რომ შეუძლია დამოუკიდებლად მიიღოს გადაწყვეტილება


*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*ვერ ანსხვავებს სახელმძღვანელოსა და ესგ-ს როლს სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*ზედაპირულად იცნობს მოტივაციის ფორმებს და უჭირს მოსწავლეთა მოტივირება
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების მართვა
*ზოგადად იცნობს  ინკლუზიურ
განათლებას
მაძიებლობის პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტების  გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა  და  გამოყენება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის  ფორმების  გაცნობა  და  მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა  და  სწავლის თეორიების  შესწავლა  და  გამოყენება  სასწავლო  პროცესში
*კლასის  მართვის სტრატეგიების  შესწავლა  და  გამოყენება  საგაკვეთილო  პროცესში
*კონფლიქტების  მართვის  თეორიული  შესწავლა  და  პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური  განათლების  პრინციპების  გაცნობა
ძირითადი რესურსები:
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტები(კანონი  ზოგადი  განათლების  შესახებ,  შრომის კოდექსი) 
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ  შორის  ინკლუზიურ  განათლებასთან, კლასის  მართვასთან,  კონფლიქტების  მართვასთან  დაკავშირებით)
*პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი
*მენტორის  და  მაძიებლის  სახელმძღვანელო






მაძიებლის სახელი, გვარი:  ლია ბუსხრიკიძე
სკოლა:       მიხეილ  ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი, გვარი:    ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი: 14.12.2011
ძლიერი მხარეები
გასაუმჯობესებელი მახასიათებლები
*შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და წარდგენა
*შეუძლია ცოდნის გამოყენება საგნის სწავლებისას
* შეუძლია საგნობრივი ცოდნის გაღრმავება
* მიაჩნია, რომ თვითგანვითარებაზე ზრუნვა აუცილებელია (მონაწილეობს ტრენინგებში, გამოცდილების გაზიარების მიზნით თანამშრომლობს კოლეგებთან, ესწრება სხვადასხვა პედაგოგების მიერ ჩატარებულ გაკვეთილებს
*შეუძლია თანამშრომლობა (აქვს დისკუსიის უნარი, შეუძლია სხვისი აზრის მოსმენა და გათვალისწინება)
*ღიაა კრიტიკული შეფასებისადმი
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
*შეუძლია ემოციების მართვა
*შეუძლია პრობლემური სიტუაციის ანალიზი და მართვა




*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*არ იცის ესგ და ვერ აცნობიერებს მის საჭიროებას პროფესიულ საქმიანობაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების მართვა
*ზედაპირულად იცნობს კომუნიკაციის ფორმებს
*ზოგადად იცნობს  ინკლუზიურ
განათლებას
მაძიებლობის პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტების  გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა  და  რეალიზება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის  ფორმების  გაცნობა  და  მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა  და  სწავლის თეორიების  შესწავლა  და  გამოყენება  სასწავლო  პროცესში
*კლასის  მართვის სტრატეგიების  შესწავლა  და  გამოყენება  საგაკვეთილო  პროცესში
*კონფლიქტების  მართვის  თეორიული  შესწავლა  და  პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური  განათლების  პრინციპების  გაცნობა
ძირითადი რესურსები:
*მასწავლებლის  პროფესიულ  საქმიანობასთან  დაკავშირებული სამართლებრივი  დოკუმენტები(კანონი  ზოგადი  განათლების  შესახებ,  შრომის კოდექსი) 
*მენტორის  და  მაძიებლის  სახელმძღვანელო
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ  შორის  ინკლუზიურ  განათლებასთან, კლასის  მართვასთან,  კონფლიქტების  მართვასთან  დაკავშირებით)
*პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი




მაძიებლის  საქმიანობის  შეფასება

M  მასწავლებლობის მაძიებლობის მხარდაჭერის სახელმწიფო პროგრამა
 


maZieblis saqmianobis Semajamebeli Sefaseba

 2011-2012  saswavlo weli

maZieblis saxeli da gvari:    ანა   ბრეგვაძე

mentoris saxeli da gvari:     ნონა  ბეროშვილი

       sagani: ფრანგული  ენა

skola, qalaqi: მიხეილ  ჯავახიშვილის  სახელობის  124–ე  საჯარო  სკოლა

maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012

TariRi:  27.06.2012

maZieblis saqmianobis Sefasebis kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)

1.       daswreba

aradamakmayofilebeli
0-50%
damakmayofilebeli
51-70%
Kkargi
70-90%
saukeTeso
100%



      +

2.   mowesrigebuloba (aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

maZiebeli dagvianebiT da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
maZiebeli  nawilobriv f\da mcire dagvianebiT  asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
maZiebeli droulad da srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs


                +

3.   maZieblis portfolio

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio arasrulad  moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.


                           +
4.   sademonstracio gakveTili

gakveTilis gegma

gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani, Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi pirdapir kavSirSia
esg-sTan.

                +
saswavlo
(fizikuri) garemo
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.

              +
fsiqo-socialuri klimati
maZiebeli naklebad mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben maZiebelTan da erTmaneTTan.

               +
swavleba da swavla

komunikacia
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs kontaqts moswavleebTan.
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia. maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva strategias.

             +
gageba da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.

              +
instruqciuli meTodebi/strategiebi
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi pasiurad sxedan da usmenen.
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs, romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.
aqtivobebis organizeba da drois marTva
moswavleebi ar monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
moswavleebi monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.              +
gagebasa da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da gaamTlianon.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma  gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.


+
moswavleTa swavlis Sefaseba

Sefaseba maZieblis mier
maZiebeli ar akeTebs ukukavSirs.

maZiebeli akeTebs mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.

+
moswavleTa TviTSefaseba




maZiebeli ar mimarTavs moswavleTa TviTSefasebas.


maZiebeli aZlevs moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.

+
saswavlo resursebi
maZiebeli iyenebs mxolod erTi tipis masalas.
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas (teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.

               +
klasis marTva
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli  ar gaaCnia drois organizebis unari.
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois  efeqturad organizebis unari

                 +



 Semajamebeli informacia   (mentoris mier maZieblis Sefasebis daskvna)
             maZiebel  ana  bregvaZes  aqvs  sagnis  swavlebisTvis  aucilebeli  codna,  siaxleebis  mimarT  interesiTaa  ganwyobili,  komunikabeluria,  iTavsebs  mrCevelis  funqcias  saswavlo  procesSi  wamoWrili  sirTuleebis  gadasaWrelad,  survilis  SemTxvevaSi  exmareba  moswavleebs  piradi  problemebis  gadalaxvaSi,  Tavdajerebulia,  SeuZlia  klasSi  problemuri  situaciis  marTva,  icis  da  iyenebs  moswavleTa  Sefasebis  sxvadasxva  formas,  SeuZlia  esg-s  Sesabamisad  gakveTilis  dagegmva,  momzadeba,  Catareba,  Sefaseba,  miznobrivad  iyenebs  ist-s  sagakveTilo  procesSi,  kargad icnobs  da  iyenebs  praqtikaSi  maswavleblis  profesiul  saqmianobasTan  dakavSirebul  dokumentebs. 







maZieblis saqmianobis Semajamebeli Sefaseba

 2011-2012  saswavlo weli

maZieblis saxeli da gvari:    ანა   კიკაჩეიშვილი

mentoris saxeli da gvari:     ნონა  ბეროშვილი

       sagani: ფრანგული  ენა

skola, qalaqi: მიხეილ  ჯავახიშვილის  სახელობის  124–ე  საჯარო  სკოლა

maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012

TariRi: 27.06.2012
maZieblis saqmianobis Sefasebis kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)

1.       daswreba

aradamakmayofilebeli
0-50%
damakmayofilebeli
51-70%
Kkargi
70-90%
saukeTeso
100%



       +

2.   mowesrigebuloba (aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

maZiebeli dagvianebiT da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
maZiebeli  nawilobriv f\da mcire dagvianebiT  asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
maZiebeli droulad da srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs


                +

3.   maZieblis portfolio

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio arasrulad  moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.


              +
4.   sademonstracio gakveTili

gakveTilis gegma

gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani, Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi pirdapir kavSirSia
esg-sTan.

              +
saswavlo
(fizikuri) garemo
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.

              +
fsiqo-socialuri klimati
maZiebeli naklebad mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben maZiebelTan da erTmaneTTan.

             +
swavleba da swavla

komunikacia
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs kontaqts moswavleebTan.
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia. maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva strategias.

             +
gageba da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.

            +
instruqciuli meTodebi/strategiebi
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi pasiurad sxedan da usmenen.
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs, romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.
aqtivobebis organizeba da drois marTva
moswavleebi ar monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
moswavleebi monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.             +
gagebasa da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da gaamTlianon.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma  gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.


+
moswavleTa swavlis Sefaseba

Sefaseba maZieblis mier
maZiebeli ar akeTebs ukukavSirs.

maZiebeli akeTebs mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.

+
moswavleTa TviTSefaseba




maZiebeli ar mimarTavs moswavleTa TviTSefasebas.


maZiebeli aZlevs moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.

+
saswavlo resursebi
maZiebeli iyenebs mxolod erTi tipis masalas.
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas (teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.

                +
klasis marTva
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli  ar gaaCnia drois organizebis unari.
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois  efeqturad organizebis unari

                +



 Semajamebeli informacia   (mentoris mier maZieblis Sefasebis daskvna)
                   maZiebel  ana  kikaCeiSvils  gaaCnia  sagnis  swavlebisaTvis  aucilebeli  codna,  icnobs  da  praqtikaSi  iyenebs  maswavleblis  profesiul  saqmianobasTan  dakavSirebul  samarTlebriv  dokumentebs,  icis  informaciis  moZiebisa  da  damuSavebis  gzebi  da  flobs  ist-is gamoyenebis  strategiebs,  icnobs  esg-s  da  mis  mixedviT  gegmavs  da  atarebs  gakveTilebs,  icis  swavlisa  da  ganviTarebis  ZiriTadi  Teoriebi  da  iyenebs  maT  praqtikul  saqmianobaSi,  icnobs  komunikaciis  formebs  da  iyenebs  maT  kolegebTan  da  moswavleebTan  urTierTobaSi,  icnobs  da  iyenebs  klasis  marTvis  strategiebs  saswavlo  procesSi,  xelmZRvanelobs  eTikis  kodeqsiT.









maZieblis saqmianobis Semajamebeli Sefaseba

 2011-2012  saswavlo weli

maZieblis saxeli da gvari:    გვანცა  არაბული

mentoris saxeli da gvari:     ნონა  ბეროშვილი

       sagani: ფრანგული  ენა

skola, qalaqi: მიხეილ  ჯავახიშვილის  სახელობის  124–ე  საჯარო  სკოლა

maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012

TariRi: 27.06.2012

maZieblis saqmianobis Sefasebis kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)

1.       daswreba

aradamakmayofilebeli
0-50%
damakmayofilebeli
51-70%
Kkargi
70-90%
saukeTeso
100%


                +
              

2.   mowesrigebuloba (aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

maZiebeli dagvianebiT da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
maZiebeli  nawilobriv f\da mcire dagvianebiT  asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
maZiebeli droulad da srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs


                              +

3.   maZieblis portfolio

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio arasrulad  moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.

                       +
                            
4.   sademonstracio gakveTili

gakveTilis gegma

gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani, Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi pirdapir kavSirSia
esg-sTan.

                           +
saswavlo
(fizikuri) garemo
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.

                            +
fsiqo-socialuri klimati
maZiebeli naklebad mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben maZiebelTan da erTmaneTTan.

                            +
swavleba da swavla

komunikacia
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs kontaqts moswavleebTan.
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia. maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva strategias.

                            +
gageba da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.

                          +
instruqciuli meTodebi/strategiebi
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi pasiurad sxedan da usmenen.
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs, romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.         +
aqtivobebis organizeba da drois marTva
moswavleebi ar monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
moswavleebi monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.                  +
gagebasa da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da gaamTlianon.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma  gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.


+
moswavleTa swavlis Sefaseba

Sefaseba maZieblis mier
maZiebeli ar akeTebs ukukavSirs.

maZiebeli akeTebs mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.

+
moswavleTa TviTSefaseba




maZiebeli ar mimarTavs moswavleTa TviTSefasebas.


maZiebeli aZlevs moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.

+
saswavlo resursebi
maZiebeli iyenebs mxolod erTi tipis masalas.
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas (teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.

                +
klasis marTva
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli  ar gaaCnia drois organizebis unari.
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois  efeqturad organizebis unari

                +



 Semajamebeli informacia   (mentoris mier maZieblis Sefasebis daskvna)
                                     maZiebel  gvanca  arabuls  SeuZlia  moswavleTa  motivireba, iyenebs  ra  Sinagani  da  garegani  motivaciis  formebs,  SeuZlia  esg-is  misaRwevi  Sedegebis  safuZvelze  saswavlo  procesis  dagegmva,  Teoriebis  gaTvaliswinebiT  gegmavs  profesiul  saqmianobas,  SeuZlia  saganTan  SesabamisobaSi  arsebuli  internet- resursebis  moZieba  da  sagakveTilo  procesSi  gamoyeneba,  icnobs  da  iyenebs  klasis  marTvis  strategiebs  saswavlo  procesSi,  icnobs  da  praqtikaSi  iyenebs  maswavleblis  profesiul  saqmianobasTan  dakavSirebul  dokumentebs. 









maZieblis saqmianobis Semajamebeli Sefaseba

 2011-2012  saswavlo weli

maZieblis saxeli da gvari:    ლია  ბუსხრიკიძე

mentoris saxeli da gvari:     ნონა  ბეროშვილი

       sagani: ფრანგული  ენა

skola, qalaqi: მიხეილ  ჯავახიშვილის  სახელობის  124–ე  საჯარო  სკოლა

maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012

TariRi: 27.06.2012

maZieblis saqmianobis Sefasebis kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)

1.       daswreba

aradamakmayofilebeli
0-50%
damakmayofilebeli
51-70%
Kkargi
70-90%
saukeTeso
100%


         +


2.   mowesrigebuloba (aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

maZiebeli dagvianebiT da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
maZiebeli  nawilobriv f\da mcire dagvianebiT  asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
maZiebeli droulad da srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs

                       +


3.   maZieblis portfolio

aradamakmayofilebeli

damakmayofilebeli

saukeTeso

portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio arasrulad  moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.

                  +

4.   sademonstracio gakveTili

gakveTilis gegma

gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani, Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi pirdapir kavSirSia
esg-sTan.

                          +
saswavlo
(fizikuri) garemo
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.

                         +
fsiqo-socialuri klimati
maZiebeli naklebad mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben maZiebelTan da erTmaneTTan.

                            +
swavleba da swavla

komunikacia
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs kontaqts moswavleebTan.
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia. maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva strategias.

                         +
gageba da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.

                    +
instruqciuli meTodebi/strategiebi
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi pasiurad sxedan da usmenen.
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs, romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.
aqtivobebis organizeba da drois marTva
moswavleebi ar monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
moswavleebi monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.             +
gagebasa da siRrmiseul azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da gaamTlianon.
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma  gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.


+
moswavleTa swavlis Sefaseba

Sefaseba maZieblis mier
maZiebeli ar akeTebs ukukavSirs.

maZiebeli akeTebs mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.

+
moswavleTa TviTSefaseba




maZiebeli ar mimarTavs moswavleTa TviTSefasebas.


maZiebeli aZlevs moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.

+
saswavlo resursebi
maZiebeli iyenebs mxolod erTi tipis masalas.
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas (teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.

                                  +
klasis marTva
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli  ar gaaCnia drois organizebis unari.
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois  efeqturad organizebis unari

                                  +



 Semajamebeli informacia   (mentoris mier maZieblis Sefasebis daskvna)
                                          მაძიებელი  ლია  ბუსხრიკიძე  სიახლეების  მიმართ  ინტერესითაა   განწყობილი,  მიაჩნია,  რომ  ცოდნა  სისტემატურად  უნდა  გაიღრმავოს,  თანამშრომლობს  კოლეგებთან,  ღიაა  ჯანსაღი  კრიტიკისადმი  და  ითვალისწინებს  მათ  გამოცდილებას,  იცნობს  ესგ–ს   და  მის  მიხედვით  გეგმავს  და  ატარებს  გაკვეთილს,  იცნობს  ეფექტური  კომუნიკაციის  ფორმებს  და  იყენებს  კოლეგებთან  და  მოსწავლეებთან  ურთიერთობაში,  იცნობს  კლასის  მართვის  სტრატეგიებს  სასწავლო  პროცესში.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire