სამოქმედო გეგმა
შედეგი
|
მოკლევადიანი
ამოცანა
|
საქმიანობები
|
დეკემბერი
|
იანვარი
|
თებერვალი
|
მარტი
|
აპრილი
|
მაისი
|
ივნისი
|
|||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
|||
1.სამოქმედო გეგმა, რის მიხედვითაც მენტორი იხელმძრვანელებს
მთელი წლის მანძილზე
|
1.1 მაძიებელთა საჭიროებათა ანალიზის დადგენა
|
მაძიებელთან გასუბრება-გაცნობა
|
||||||||||||||||||||||
მაძიებელი წერს ავტობიოგრაფიას, სამოტივაციო წერილს
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებლების მოლოდინების განსაზღვრა
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებელი ეცნობა მაძიებლის სტანდარტს და ავსებს კითხვარს(ვიცი-ზოგადად ვიცი-კარგად
ვიცი)
|
||||||||||||||||||||||||
1.2სამოქმედო გეგმის შედგენა
|
მენტორი ადგენს და მაძიებლებთან შეაჯერებს საჭიროებათა
ანალიზებს და პროგრამას
|
|||||||||||||||||||||||
2.მაძიებელი იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან
დაკავშირებულ სამართლებრივ დოკუმენტებს
|
2.1 განათლების
ეროვნული მიზნების გაცნობა
|
მაძიებლები დამოუკიდებლად კითხულობენ და შემდეგ მენტორთან
ერთად განიხილავენ განათლების ეროვნულ
მიზნებს
|
||||||||||||||||||||||
2.2 ბავშვთა უფლებების კონვენციის გაცნობა
|
მაძიებლები დამოუკიდებლად კითხულობენ ბავშვთა უფლებების კონვენციის ძირითად მუხლებს
|
|||||||||||||||||||||||
2.3 განათლების
კანონის გაცნობა
|
მაძიებლები კითხულობენ განათლების კანონს და ამოკრებენ და კითხულობენ ძირითად
ინფორმაციას (მე-2 თავი)
|
|||||||||||||||||||||||
2.4 ეთიკის
სახელმძღვანელოს გაცნობა
|
მაძიებლები კითხულობენ ამოკრებენ და განიხილავენ
ეთიკის კოდექსის ძირ ითად მუხლებს
|
|||||||||||||||||||||||
2.5
პროფესიული სტანდატის გაცნობა
|
მაძიებლები
კითხულობენ და ეცნობიან სტანდატს ესგ-ის მიხედვით
|
|||||||||||||||||||||||
2.6 შრომის კოდექსის გაცნობა
|
მაძიებლები
კითხულობენ შრომის კოდექსს და მენტორი კომენტარს აკეთებს
საინტერესო მუხლებზე
|
|||||||||||||||||||||||
2.7 პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი(ეტალონი
მასწავლის პორტრეტის შექმნა)
|
მენტორი აკეთებს წიგნის პრეზენტაციას, მაძიებლები
მსჯელობენ, ქმნიან ეტალონი მასწავლებლის პორტრეტს)
|
|||||||||||||||||||||||
3.მაძიებელი იცნობს ესგ-ს და მის შესაბამისად გეგმავს
გაკვეთილს
|
3.1 ესგ-ის ზოგადი ნაწილის დამუშავება
|
მაძიებლები მენტორთან ერთად კითხულობენ ესგ-ს (ტექსის
სტრატეგიული კითხვა-დამუშავება)
|
||||||||||||||||||||||
მაძიებლები
აკეთებენ მცირე პრეზენტაციებს გეგმიდან
|
||||||||||||||||||||||||
3.2 შეფასების სისტემის განხილვა
|
მაძიებლები ეცნობიან შეფასების პრინციპებს, სახეებს,
სქემებს, რუბრიკებს
|
|||||||||||||||||||||||
მაძიებლები
მენტორთან ერთად და დამოუკიდებლად ქმნიან შეფასების,თვითშეფასების რუბრიკებს
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებლები აკეთებენ შემაჯამებელი ტესტის ნიმუშს მენტორთან
ერთად და დამოუკიდებლად
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებლები აკეთებენ მოსწავლეებისთვის კომენტარს
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებლები სწავლობენ, როგორ გამოიყენონ შეფასების
შედეგები სწავლების გასაუმჯობესებლად
|
||||||||||||||||||||||||
3.3 გაკვეთილის ზოგადი გეგმის დეტალური დამუშავება
3.4 გაკვეთილის გეგმის შექმნა
|
მაძიებელი აკვირდება სამოდელო გაკვეთილის გეგმას და
ამოიცნობს პრინციპებს
|
|||||||||||||||||||||||
მენტორი მაძიებლებს ნიმუშის საფუძველზე აუხსნის გეგმის
ეტაპებს,გეგმას ქმნის მაძიებელთან ერთად
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებლები ისმენენ მენტორის მინი- ლექციას თემაზე:
„სამფაზიანი გაკვეთილი“
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებელი გეგმას ადგენს დამოუკიდებელად
|
||||||||||||||||||||||||
გეგმის გადატანა პრაქტიკაში-სადემონსტრაციო გაკვეთილის
ჩატარება
|
||||||||||||||||||||||||
3.5 გეგმის სრულყოფა
|
მენტორი მაძიებლებთან და სხვა საგნის მასწავლებელთან
ერთად გეგმავს ინტეგრირებულ გაკვეთილს
|
|||||||||||||||||||||||
მენტორი მაძიებლებთან ერთად გეგმავს გაკვეთილს ისტ-ის გამოყენებით
|
||||||||||||||||||||||||
მაძიებელი დამოუკიდებლად გეგმავს ინტეგრირებულ გაკვეთილს
ისტ-ის გამოყენებით
|
||||||||||||||||||||||||
3.6 გეგმის განხორციელება
|
მაძიებელი ატარებს გაკვეთილს მის მიერ შედგენილი გეგმით
და გაკვეთილის შემდეგ აკეთებს თვითშეფასებას
|
|||||||||||||||||||||||
4. მაძიებელი იცნობს სწავლისა და განვითარების ძირითად
თეორიებს
|
სწავლისა და განვითარების თეორიების გაცნობა
|
მაძიებლები დამოუკიდებლად კითხულობენ თეორიებს, შემდეგ
აკეთებენ პრეზენტაციებს
|
||||||||||||||||||||||
უნარების ტესტების დაწერა-განხილვა
|
||||||||||||||||||||||||
5.მაძიებელი იცნობს და იყენებს ეფექტური კომუნიკაციის
ფორმებს მოსწავლეებთან და კოლეგებთან ურთიერთობაში
|
5.1 კომუნიკაცია და მისი როლის გააზრება სწავლებაში
5.2 პროფესიულ ინტერაქციებში მონაწილეობა
|
მაძიებელი აკვირდება მოსწავლეებს და ამოიცნობს მსმენელთა
ტიპებს
|
||||||||||||||||||||||
მაძიებლები ისმენენ მენტორის მინი-ლექციას
კომუნიკაციის თემაზე
|
||||||||||||||||||||||||
აქტიური მასწავლებლისა და კოლეგის სტატუსის ფორმირება-კოლეგათა
გამოცდილების გაზიარება
|
||||||||||||||||||||||||
6. იცნობს და იყენებს კლასის მართვის სტრატეგიებს
სასწავლო პროცესში
|
6.1 სწავლება და კლასის მართვა
|
მაძიებელი ეცნობა თეორიულ მასალას კლასის მართვასთან
დაკავშირებით
|
||||||||||||||||||||||
6.2 კლასის ორგანიზება გაკვეთილზე
|
მაძიებელი ეცნობა კლასის ორგანიზების ფორმებს
|
|||||||||||||||||||||||
მაძიებელი გეგმავს გაკვეთილებს კლასის სხვადასხვა
ორგანიზებით
|
||||||||||||||||||||||||
6.3 პრობლემური
სიტუაციები-პრევენცია და გამოსავალი
|
მაძიებელი მენტორთან ერთად განიხილავს სიტუაციურ ამოცანებს
|
|||||||||||||||||||||||
მაძიებელი სწავლობს ინკლუზიურ განათლებას
|
||||||||||||||||||||||||
6.4სწავლების სტრატეგიები
|
მაძიებელი მსჯელობს მასწავლებლის როლზე და სწორ არჩევანზე(წახალისება
და დასჯა,კონკურენცია და მოტივაცია-სიტუაციური ამოცანების განხილვა)
|
მაძიებლის სახელი,
გვარი: ანა ბრეგვაძე
სკოლა: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი,
გვარი: ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი: 14.12.2011
|
|
ძლიერი
მხარეები
|
გასაუმჯობესებელი
მახასიათებლები
|
*შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და წარდგენა
*შეუძლია ცოდნის გამოყენება საგნის სწავლებისას
* შეუძლია საგნობრივი ცოდნის გაღრმავება
*აქვს პროფესიული ზრდისა და განვითარების მოტივაცია
*
სიახლეების მიმართ ინტერესითაა განწყობილი
*ღიაა ღანამშრომლობისთვის
*ღიაა კრიტიკული შეფასებისადმი
*ობიექტურია
*საუბრობს დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
*არის აქტიური მსმენელი
*შეუძლია ემოციების მართვა
*შეუძლია პრობლემური სიტუაციის ანალიზი და მართვა
*აქვს სწრაფი რეაგირების უნარი
|
*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან
დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*არ იცის ესგ და ვერ აცნობიერებს მის საჭიროებას პროფესიულ
საქმიანობაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან
სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და
უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*ზედაპირულად იცნობს მოტივაციის ფორმებს და უჭირს მოსწავლეთა
მოტივირება
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ
აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების
მართვა
*ზედაპირულად იცნობს კომუნიკაციის ფორმებს
*ზოგადად იცნობს
ინკლუზიურ
განათლებას
|
მაძიებლობის
პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტების გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების
მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა და რეალიზება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის ფორმების
გაცნობა და მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა
და სწავლის თეორიების შესწავლა
და გამოყენება სასწავლო
პროცესში
*კლასის მართვის
სტრატეგიების შესწავლა და გამოყენება საგაკვეთილო
პროცესში
*კონფლიქტების
მართვის თეორიული შესწავლა
და პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური
განათლების პრინციპების გაცნობა
|
|
ძირითადი რესურსები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტები(კანონი ზოგადი
განათლების შესახებ, შრომის კოდექსი)
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué“
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მენტორის
და მაძიებლის სახელმძღვანელო
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის
პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ შორის
ინკლუზიურ განათლებასთან, კლასის მართვასთან,
კონფლიქტების მართვასთან დაკავშირებით)
*პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი
|
მაძიებლის სახელი,
გვარი: ანა კიკაჩეიშვილი
სკოლა: მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი,
გვარი: ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი: 14.12.2011
|
|
ძლიერი
მხარეები
|
გასაუმჯობესებელი
მახასიათებლები
|
*შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და წარდგენა
*შეუძლია ცოდნის გამოყენება საგნის სწავლებისას
*მიაჩნია, რომ ცოდნა სისტემატურად უნდა გაიღრმავოს
*აქვს პროფესიული ზრდისა და განვითარების მოტივაცია
*ღიაა კრიტიკული შეფასებისადმი
*საუბრობს დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
|
*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან
დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*არ იცნობს ესგ და ვერ აცნობიერებს მის საჭიროებას
პროფესიულ საქმიანობაში
*ვერ ანსხვავებს სახელმძღვანელოსა და ესგ-ს როლს სასწავლო
პროცესის დაგეგმვაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან
სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და
უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ
აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების
მართვა
* ზოგადად იცნობს
ინკლუზიურ
განათლებას
|
მაძიებლობის
პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტების გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების
მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა და რეალიზება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის ფორმების
გაცნობა და მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა
და სწავლის თეორიების შესწავლა
და გამოყენება სასწავლო
პროცესში
*კლასის მართვის
სტრატეგიების შესწავლა და გამოყენება საგაკვეთილო
პროცესში
*კონფლიქტების
მართვის თეორიული შესწავლა
და პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური
განათლების პრინციპების გაცნობა
|
|
ძირითადი რესურსები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტები(კანონი ზოგადი
განათლების შესახებ, შრომის კოდექსი)
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué“
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის
პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ შორის
ინკლუზიურ განათლებასთან, კლასის მართვასთან,
კონფლიქტების მართვასთან დაკავშირებით)
*მენტორის
და მაძიებლის სახელმძღვანელო
|
მაძიებლის სახელი,
გვარი: გვანცა არაბული
სკოლა: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი,
გვარი: ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი: 14.12.2011
|
|
ძლიერი
მხარეები
|
გასაუმჯობესებელი
მახასიათებლები
|
*ინფორმაციის მოძიებისა და დამუშავების გზები
*საგნის სწავლებისათვის აუცილებელი ცოდნა
* შეუძლია საგნობრივი ცოდნის გაღრმავება
*აქვს პროფესიული ზრდისა და განვითარების მოტივაცია
*შეუძლია თანამშრომლობა (აქვს დისკუსიის უნარი, შეუძლია
სხვისი აზრის მოსმენა და გათვალისწინება)
*შეუძლია კრიტიკული შეფასება/თვითშეფასება ობიექტური
კრიტერიუმების საფუძველზე
*საუბრობს დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
*თავდაჯერებულია,აქვს განცდა, რომ შეუძლია დამოუკიდებლად
მიიღოს გადაწყვეტილება
|
*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან
დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*ვერ ანსხვავებს სახელმძღვანელოსა და ესგ-ს როლს სასწავლო
პროცესის დაგეგმვაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან
სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და
უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*ზედაპირულად იცნობს მოტივაციის ფორმებს და უჭირს მოსწავლეთა
მოტივირება
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ
აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების
მართვა
*ზოგადად იცნობს
ინკლუზიურ
განათლებას
|
მაძიებლობის
პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტების გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების
მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა და გამოყენება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის ფორმების
გაცნობა და მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა
და სწავლის თეორიების შესწავლა
და გამოყენება სასწავლო
პროცესში
*კლასის მართვის
სტრატეგიების შესწავლა და გამოყენება საგაკვეთილო
პროცესში
*კონფლიქტების
მართვის თეორიული შესწავლა
და პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური
განათლების პრინციპების გაცნობა
|
|
ძირითადი რესურსები:
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué“
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტები(კანონი ზოგადი
განათლების შესახებ, შრომის კოდექსი)
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის
პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ შორის
ინკლუზიურ განათლებასთან, კლასის მართვასთან,
კონფლიქტების მართვასთან დაკავშირებით)
*პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი
*მენტორის
და მაძიებლის სახელმძღვანელო
|
მაძიებლის სახელი,
გვარი: ლია ბუსხრიკიძე
სკოლა: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124-ე საჯარო სკოლა
მენტორის სახელი,
გვარი: ნონა ბეროშვილი
შევსების თარიღი:
14.12.2011
|
|
ძლიერი
მხარეები
|
გასაუმჯობესებელი
მახასიათებლები
|
*შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და წარდგენა
*შეუძლია ცოდნის გამოყენება საგნის სწავლებისას
* შეუძლია საგნობრივი ცოდნის გაღრმავება
*
მიაჩნია, რომ თვითგანვითარებაზე ზრუნვა აუცილებელია
(მონაწილეობს ტრენინგებში, გამოცდილების გაზიარების მიზნით თანამშრომლობს კოლეგებთან,
ესწრება სხვადასხვა პედაგოგების მიერ ჩატარებულ გაკვეთილებს
*შეუძლია თანამშრომლობა (აქვს დისკუსიის უნარი, შეუძლია
სხვისი აზრის მოსმენა და გათვალისწინება)
*ღიაა კრიტიკული შეფასებისადმი
*შეუძლია საკუთარი აზრის წერილობით წარმოდგენა
*შეუძლია ემოციების მართვა
*შეუძლია პრობლემური სიტუაციის ანალიზი და მართვა
|
*არ იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ საქმიანობასთან
დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტებს
*არ იცის ესგ და ვერ აცნობიერებს მის საჭიროებას პროფესიულ
საქმიანობაში
*ზედაპირულად იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან
სისტემას და ვერ აცნობიერებს მის როლს სწავლა- სწავლების გაუმჯობესებაში
*ზედაპირულად იცნობს საგაკვეთილო გეგმის ნიმუშს და
უჭირს მის შესაბამისად გაკვეთილის დაგეგმვა
*არ იცნობს განვითარებისა და სწავლის თეორიებს და ვერ
აცნობიერებს მათ როლს სასწავლო პროცესში
*არ იცნობს კლასის მართვის სტრატეგიებს და უჭირს კონფლიქტების
მართვა
*ზედაპირულად იცნობს კომუნიკაციის ფორმებს
*ზოგადად იცნობს
ინკლუზიურ
განათლებას
|
მაძიებლობის
პერიოდის მოცემული ეტაპისათვის ყველაზე აქტუალური საჭიროებები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტების გაცნობა
* სასწავლო პროცესის დაგეგმვა საგანმანათლებლო სტანდარტების
მიხედვით
* გაკვეთილის გეგმის შედგენა და რეალიზება
*შეფასების მრავალკომპონენტიანი სისტემის გააზრება და გამოყენება
*ძირითადი დოკუმენტაციის მიზნობრივი გამოყენება
*მოსწავლეთა მოტივაციის ფორმების
გაცნობა და მიზნობრივი გამოყენება
*განვითარებისა
და სწავლის თეორიების შესწავლა
და გამოყენება სასწავლო
პროცესში
*კლასის მართვის
სტრატეგიების შესწავლა და გამოყენება საგაკვეთილო
პროცესში
*კონფლიქტების
მართვის თეორიული შესწავლა
და პრაქტიკაში გამოყენება
*ინკლუზიური
განათლების პრინციპების გაცნობა
|
|
ძირითადი რესურსები:
*მასწავლებლის
პროფესიულ საქმიანობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი დოკუმენტები(კანონი ზოგადი
განათლების შესახებ, შრომის კოდექსი)
*მენტორის
და მაძიებლის სახელმძღვანელო
*ეროვნული სასწავლო გეგმა
*მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
*მოსწავლის სახელმძღვანელო „Bien-joué“
*გაკვეთილის გეგმის ფორმა
*ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები
*მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელო
*ბავშვთა ულებების კონვენცია
*მასწავლებლობის მაძიებელთა რეგისტრაციისა და მაძიებლობის
პერიოდის გავლის წესი
*მასწავლებლის დამხმარე სახელმძღვანელოების სამტომეული
*სატრენინგო მასალები(მათ შორის
ინკლუზიურ განათლებასთან, კლასის მართვასთან,
კონფლიქტების მართვასთან დაკავშირებით)
*პროფესიონალი მასწავლებლის ცხრა მახასიათებელი
|
მაძიებლის საქმიანობის შეფასება
M მასწავლებლობის
მაძიებლობის მხარდაჭერის
სახელმწიფო პროგრამა
maZieblis saqmianobis
Semajamebeli Sefaseba
2011-2012 saswavlo weli
maZieblis
saxeli da gvari:
ანა ბრეგვაძე
mentoris
saxeli da gvari: ნონა
ბეროშვილი
sagani:
ფრანგული ენა
skola, qalaqi: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124–ე
საჯარო სკოლა
maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012
TariRi:
27.06.2012
maZieblis saqmianobis Sefasebis
kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)
1.
daswreba
aradamakmayofilebeli
0-50%
|
damakmayofilebeli
51-70%
|
Kkargi
70-90%
|
saukeTeso
100%
|
+
|
2.
mowesrigebuloba
(aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
maZiebeli dagvianebiT
da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
|
maZiebeli nawilobriv f\da
mcire dagvianebiT asrulebda
maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
maZiebeli droulad da
srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
+
|
3. maZieblis portfolio
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar
warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba
esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio arasrulad moicavs sxvadasxva
tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio
nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs,
romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers
ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da
kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul
standarts.
|
+
|
4. sademonstracio gakveTili
gakveTilis gegma
|
||
gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani,
Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris
Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
|
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad
elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi
pirdapir kavSirSia
esg-sTan.
|
|
+
|
||
saswavlo
(fizikuri) garemo
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba
gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad
Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.
|
+
|
||
fsiqo-socialuri klimati
|
maZiebeli naklebad
mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
|
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic
xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben
maZiebelTan da erTmaneTTan.
|
+
|
||
swavleba da swavla
komunikacia
|
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs
kontaqts moswavleebTan.
|
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia.
maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva
strategias.
|
+
|
||
gagebaა da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da
amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
|
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron
winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli
codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
instruqciuli
meTodebi/strategiebi
|
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi
pasiurad sxedan da usmenen.
|
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs,
romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs
saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.
|
aqtivobebis organizeba
da drois marTva
|
moswavleebi ar
monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar
emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
|
moswavleebi
monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba
moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela
aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis
xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros. +
|
gagebasa da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs,
rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da
gaamTlianon.
|
maZiebeli iyenebs
konkretul meTodebs, raTa moswavleebma
gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon
axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
moswavleTa swavlis Sefaseba
Sefaseba
maZieblis mier
|
maZiebeli ar akeTebs
ukukavSirs.
|
maZiebeli akeTebs
mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.
|
+
|
||
moswavleTa TviTSefaseba
|
maZiebeli ar mimarTavs
moswavleTa TviTSefasebas.
|
maZiebeli aZlevs
moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba
da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.
|
+
|
||
saswavlo resursebi
|
maZiebeli iyenebs
mxolod erTi tipis masalas.
|
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas
(teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis
sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.
|
+
|
||
klasis marTva
|
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi
qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli ar gaaCnia drois
organizebis unari.
|
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis
wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois efeqturad
organizebis unari
|
+
|
Semajamebeli informacia (mentoris mier maZieblis
Sefasebis daskvna)
maZiebel ana
bregvaZes aqvs sagnis
swavlebisTvis aucilebeli codna,
siaxleebis mimarT interesiTaa
ganwyobili, komunikabeluria, iTavsebs
mrCevelis funqcias saswavlo
procesSi wamoWrili sirTuleebis
gadasaWrelad, survilis SemTxvevaSi
exmareba moswavleebs piradi
problemebis gadalaxvaSi, Tavdajerebulia, SeuZlia
klasSi problemuri situaciis
marTva, icis da
iyenebs moswavleTa Sefasebis
sxvadasxva formas, SeuZlia
esg-s Sesabamisad gakveTilis
dagegmva, momzadeba, Catareba,
Sefaseba, miznobrivad iyenebs
ist-s sagakveTilo procesSi,
kargad icnobs da iyenebs
praqtikaSi maswavleblis profesiul
saqmianobasTan dakavSirebul dokumentebs.
maZieblis saqmianobis
Semajamebeli Sefaseba
2011-2012 saswavlo weli
maZieblis
saxeli da gvari:
ანა კიკაჩეიშვილი
mentoris
saxeli da gvari: ნონა
ბეროშვილი
sagani:
ფრანგული ენა
skola, qalaqi: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124–ე
საჯარო სკოლა
maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012
TariRi:
27.06.2012
maZieblis saqmianobis Sefasebis
kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)
1.
daswreba
aradamakmayofilebeli
0-50%
|
damakmayofilebeli
51-70%
|
Kkargi
70-90%
|
saukeTeso
100%
|
+
|
2.
mowesrigebuloba
(aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
maZiebeli dagvianebiT
da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
|
maZiebeli nawilobriv f\da
mcire dagvianebiT asrulebda
maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
maZiebeli droulad da
srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
+
|
3. maZieblis portfolio
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar
warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba
esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio arasrulad moicavs sxvadasxva
tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio
nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs,
romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers
ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da
kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul
standarts.
|
+
|
4. sademonstracio gakveTili
gakveTilis gegma
|
||
gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani,
Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris
Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
|
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad
elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi
pirdapir kavSirSia
esg-sTan.
|
|
+
|
||
saswavlo
(fizikuri) garemo
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba
gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad
Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.
|
+
|
||
fsiqo-socialuri klimati
|
maZiebeli naklebad
mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
|
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic
xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben
maZiebelTan da erTmaneTTan.
|
+
|
||
swavleba da swavla
komunikacia
|
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs
kontaqts moswavleebTan.
|
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia.
maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva
strategias.
|
+
|
||
gagebaა da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da
amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
|
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron
winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli
codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
instruqciuli
meTodebi/strategiebi
|
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi
pasiurad sxedan da usmenen.
|
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs,
romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs
saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.
|
aqtivobebis organizeba
da drois marTva
|
moswavleebi ar
monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar
emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
|
moswavleebi
monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba
moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela
aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis
xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros. +
|
gagebasa da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs,
rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da
gaamTlianon.
|
maZiebeli iyenebs
konkretul meTodebs, raTa moswavleebma
gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon
axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
moswavleTa swavlis Sefaseba
Sefaseba
maZieblis mier
|
maZiebeli ar akeTebs
ukukavSirs.
|
maZiebeli akeTebs
mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.
|
+
|
||
moswavleTa TviTSefaseba
|
maZiebeli ar mimarTavs
moswavleTa TviTSefasebas.
|
maZiebeli aZlevs
moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba
da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.
|
+
|
||
saswavlo resursebi
|
maZiebeli iyenebs
mxolod erTi tipis masalas.
|
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas
(teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis
sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.
|
+
|
||
klasis marTva
|
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi
qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli ar gaaCnia drois
organizebis unari.
|
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis
wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois efeqturad
organizebis unari
|
+
|
Semajamebeli informacia (mentoris mier maZieblis
Sefasebis daskvna)
maZiebel ana
kikaCeiSvils gaaCnia sagnis
swavlebisaTvis aucilebeli codna,
icnobs da praqtikaSi
iyenebs maswavleblis profesiul
saqmianobasTan dakavSirebul samarTlebriv
dokumentebs, icis informaciis
moZiebisa da damuSavebis
gzebi da flobs
ist-is gamoyenebis
strategiebs, icnobs esg-s
da mis mixedviT
gegmavs da atarebs
gakveTilebs, icis swavlisa
da ganviTarebis ZiriTadi
Teoriebi da iyenebs
maT praqtikul saqmianobaSi,
icnobs komunikaciis formebs
da iyenebs maT
kolegebTan da moswavleebTan
urTierTobaSi, icnobs da
iyenebs klasis marTvis
strategiebs saswavlo procesSi,
xelmZRvanelobs eTikis kodeqsiT.
maZieblis saqmianobis
Semajamebeli Sefaseba
2011-2012 saswavlo weli
maZieblis
saxeli da gvari:
გვანცა არაბული
mentoris
saxeli da gvari: ნონა
ბეროშვილი
sagani:
ფრანგული ენა
skola, qalaqi: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124–ე
საჯარო სკოლა
maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012
TariRi:
27.06.2012
maZieblis saqmianobis Sefasebis
kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)
1.
daswreba
aradamakmayofilebeli
0-50%
|
damakmayofilebeli
51-70%
|
Kkargi
70-90%
|
saukeTeso
100%
|
+
|
2.
mowesrigebuloba
(aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
maZiebeli dagvianebiT
da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
|
maZiebeli nawilobriv f\da
mcire dagvianebiT asrulebda
maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
maZiebeli droulad da
srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
+
|
3. maZieblis portfolio
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar
warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba
esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio arasrulad moicavs sxvadasxva
tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio
nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs,
romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers
ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da
kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul
standarts.
|
+
|
4. sademonstracio gakveTili
gakveTilis gegma
|
||
gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani,
Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris
Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
|
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad
elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi
pirdapir kavSirSia
esg-sTan.
|
|
+
|
||
saswavlo
(fizikuri) garemo
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba
gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad
Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.
|
+
|
||
fsiqo-socialuri klimati
|
maZiebeli naklebad
mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
|
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic
xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben
maZiebelTan da erTmaneTTan.
|
+
|
||
swavleba da swavla
komunikacia
|
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs
kontaqts moswavleebTan.
|
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia.
maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva
strategias.
|
+
|
||
gagebaა da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da
amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
|
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron
winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli
codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
instruqciuli
meTodebi/strategiebi
|
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi
pasiurad sxedan da usmenen.
|
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs,
romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs
saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi. +
|
aqtivobebis organizeba
da drois marTva
|
moswavleebi ar
monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar
emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
|
moswavleebi
monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba
moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela
aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis
xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros. +
|
gagebasa da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs,
rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da
gaamTlianon.
|
maZiebeli iyenebs
konkretul meTodebs, raTa moswavleebma
gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon
axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
moswavleTa swavlis Sefaseba
Sefaseba
maZieblis mier
|
maZiebeli ar akeTebs
ukukavSirs.
|
maZiebeli akeTebs
mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.
|
+
|
||
moswavleTa TviTSefaseba
|
maZiebeli ar mimarTavs
moswavleTa TviTSefasebas.
|
maZiebeli aZlevs
moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba
da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.
|
+
|
||
saswavlo resursebi
|
maZiebeli iyenebs
mxolod erTi tipis masalas.
|
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas
(teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis
sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.
|
+
|
||
klasis marTva
|
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi
qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli ar gaaCnia drois
organizebis unari.
|
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis
wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois efeqturad
organizebis unari
|
+
|
Semajamebeli informacia (mentoris mier maZieblis
Sefasebis daskvna)
maZiebel gvanca arabuls
SeuZlia moswavleTa motivireba, iyenebs ra
Sinagani da garegani
motivaciis formebs, SeuZlia
esg-is misaRwevi Sedegebis
safuZvelze saswavlo procesis
dagegmva, Teoriebis gaTvaliswinebiT gegmavs
profesiul saqmianobas, SeuZlia
saganTan SesabamisobaSi arsebuli
internet- resursebis moZieba da
sagakveTilo procesSi gamoyeneba,
icnobs da iyenebs
klasis marTvis strategiebs
saswavlo procesSi, icnobs
da praqtikaSi iyenebs
maswavleblis profesiul saqmianobasTan dakavSirebul
dokumentebs.
maZieblis saqmianobis
Semajamebeli Sefaseba
2011-2012 saswavlo weli
maZieblis
saxeli da gvari:
ლია ბუსხრიკიძე
mentoris
saxeli da gvari: ნონა
ბეროშვილი
sagani:
ფრანგული ენა
skola, qalaqi: მიხეილ
ჯავახიშვილის სახელობის 124–ე
საჯარო სკოლა
maZieblobis periodi: 29.11.2011–15.06.2012
TariRi:
27.06.2012
maZieblis saqmianobis Sefasebis
kriteriumebi
(გთხოვთ, აღნიშნოთ თქვენთვის მისაღები ერთი პასუხი)
1.
daswreba
aradamakmayofilebeli
0-50%
|
damakmayofilebeli
51-70%
|
Kkargi
70-90%
|
saukeTeso
100%
|
+
|
2.
mowesrigebuloba
(aqtiuroba, sibejiTe, punqtualoba da sxva)
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
maZiebeli dagvianebiT
da arasrulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs.
|
maZiebeli nawilobriv f\da
mcire dagvianebiT asrulebda
maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
maZiebeli droulad da
srulad asrulebda maZieblis programiT gaTvaliswinebul davalebebs
|
+
|
3. maZieblis portfolio
aradamakmayofilebeli
|
damakmayofilebeli
|
saukeTeso
|
portfolio ar moicavs sxvadasxva tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio ar
warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs, romlebic Seesabameba
esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio arasrulad moicavs sxvadasxva
tipis masalas.
masala ar warmoaCens qronologiurad ganviTarebis gzas. portfolio
nawilobriv warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da kompetenciebs,
romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul standarts.
|
portfolio moicavs sxvadasxva tipis masalas. masala qronologiurad aRwers
ganviTarebis gzas. portfolio warmoaCens maZieblis individualur midgomebsa da
kompetenciebs, romlebic Seesabameba esg-sa da maswavleblis profesiul
standarts.
|
+
|
4. sademonstracio gakveTili
gakveTilis gegma
|
||
gasaumjobesebelia
gakveTilis gegma arasrulad aRwers gakveTilis ZiriTad elementebs (mizani,
Sedegebi, aqtivobebi, dro, resursebi). gakveTilis elementebi Seusabamod aris
Camoyalibebuli. kavSirebi elementebs Soris praqtikulad ar Cans.
|
TvalsaCinoa
gakveTilis gegma srulad da Tanmimdevrulad aRwers gakveTilis yvela ZiriTad
elements. ikveTeba mkafio kavSirebi elementebs Soris. gakveTilis elementebi
pirdapir kavSirSia
esg-sTan.
|
|
+
|
||
saswavlo
(fizikuri) garemo
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba ar Seesabameba
gakveTilis miznebsa da aqtivobebis formas.
|
saklaso oTaxis mowyoba, avejisa da aRWurvilobis ganTavseba srulad
Seesabameba gakveTilis miznebs da aqtivobis formebs.
|
+
|
||
fsiqo-socialuri klimati
|
maZiebeli naklebad
mimarTavs moswavleTa waxalisebas. moswavleebi naklebad urTierToben.
|
maZiebeli mimarTavs komunikaciisa da waxalisebis iseT formebs, romlebic
xels uwyobs swavlis motivaciis amaRlebas. moswavleebi Tavisuflad urTierToben
maZiebelTan da erTmaneTTan.
|
+
|
||
swavleba da swavla
komunikacia
|
maZieblis saubari ar aris mkafio da Tanmimdevruli.
maZiebeli ver amyarebs
kontaqts moswavleebTan.
|
maZiebeli saubrobs zomieri xmiT. saubari mkafio da Tanmimdevrulia.
maZiebeli mimarTavs yvela moswavles. iyenebs komunikaciis sxvadasxva
strategias.
|
+
|
||
gagebaა da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs, rom moswavleebma gaaaqtiuron winare codna da
amasTan Seajamon da gaamTlianon axali codna.
|
maZiebeli iyenebs konkretul meTodebs, raTa moswavleebma gaaaqtiuron
winare codna Temis garSemo, aseve, Seajamon/gaamTlianon axlad aTvisebuli
codna da daakavSiron igi cxovrebiseul movlenebTan. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
instruqciuli
meTodebi/strategiebi
|
maZiebeli ZiriTadad leqciuri swavlebis stils mimarTavs. moswavleebi
pasiurad sxedan da usmenen.
|
maZiebeli iyenebs kiTxvis, weris, saubris gansxvavebul meTodebs,
romlebic Seesabameba gakveTilis miznebs, Sinaarss da resursebs. moswavleebs
saSualeba eZlevaT, maqsimalurad gamoavlinon SesaZleblobebi.
|
aqtivobebis organizeba
da drois marTva
|
moswavleebi ar
monawileoben wyvilur da jgufur aqtivobebSi. aqtivobebis xangrZlivoba ar
emTxveva gegmaSi miTiTebul dros.
|
moswavleebi
monawileoben individualur, wyvilur da jgufur aqtivobebSi. maZiebeli exmareba
moswavleebs erToblivi muSaobis procesSi. maZiebeli yvela
aqtivobis SesrulebisTvis konkretul dros aZlevs moswavleebs. aqtivobebis
xangrZlivoba emTxveva gegmaSi miTiTebul dros. +
|
gagebasa da siRrmiseul
azrovnebaze orientirebuli saswavlo procesi
|
maZiebeli ar cdilobs,
rom moswavleebma winare codna gaaaqtiuron da amasTan axali codna Seajamon da
gaamTlianon.
|
maZiebeli iyenebs
konkretul meTodebs, raTa moswavleebma
gaaqtiuron winare codna Temis garSemo, aseve Seajamon/ gaamTlianon
axlad aTvisebuli codna da igi cxovrebiseul movlenebTan daakavSron. svams sxvadasxva donis
SekiTxvebs, romlebic mkafiod aris Camoyalibebuli.
|
+
|
||
moswavleTa swavlis Sefaseba
Sefaseba
maZieblis mier
|
maZiebeli ar akeTebs
ukukavSirs.
|
maZiebeli akeTebs
mkafio ukukavSirs sxvadasxva kriteriumebis mixedviT.
|
+
|
||
moswavleTa TviTSefaseba
|
maZiebeli ar mimarTavs
moswavleTa TviTSefasebas.
|
maZiebeli aZlevs
moswavleebs dros da saSualebas, raTa maT Seafason rogorc sakuTari aqtiuroba
da miRwevebi, ise gakveTilis efeqturoba.
|
+
|
||
saswavlo resursebi
|
maZiebeli iyenebs
mxolod erTi tipis masalas.
|
maZiebeli miznobrivad iyenebs sxvadasxva saxis saswavlo masalas
(teqstebi, TvalsaCinoebebi, realur garemoSi arsebuli obieqtebi). teqstebis
sirTule Seesabameba moswavleTa gagebis dones.
|
+
|
||
klasis marTva
|
moswavleebi ar iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, ar icaven klasSi
qcevis wesebsa da procedurebs,
maZiebeli ar gaaCnia drois
organizebis unari.
|
moswavleebi iTvaliswineben maZieblis miTiTebebs, icaven klasSi qcevis
wesebsa da procedurebs,
maZiebels gaaCnia drois efeqturad
organizebis unari
|
+
|
Semajamebeli informacia (mentoris mier maZieblis
Sefasebis daskvna)
მაძიებელი ლია ბუსხრიკიძე
სიახლეების მიმართ ინტერესითაა
განწყობილი, მიაჩნია, რომ
ცოდნა სისტემატურად უნდა
გაიღრმავოს, თანამშრომლობს კოლეგებთან,
ღიაა ჯანსაღი კრიტიკისადმი
და ითვალისწინებს მათ
გამოცდილებას, იცნობს ესგ–ს
და მის მიხედვით
გეგმავს და ატარებს
გაკვეთილს, იცნობს ეფექტური
კომუნიკაციის ფორმებს და
იყენებს კოლეგებთან და
მოსწავლეებთან ურთიერთობაში, იცნობს
კლასის მართვის სტრატეგიებს
სასწავლო პროცესში.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire